Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ID 115-116
08-05-2018, 12: 55
ID 115-116
Cześć. Jestem początkującym Alterowcem i chciałem zapytać o coś czego nie rozumiem. Wczoraj miałem okazję pokopać kilka godzin na nowym polu i przytrafiło mi się coś czego nie pojmuję. Działałem na programie monety w zakresie od 16 do 18 kHz cewka DD na reakcji 3 i maskowaniu 3. Czułość od 50 do 80. Powyżej 80 stawał się bardzo głośny. Bez dyskryminacji. Kamienie mag. Neutralnie i id.12 Na wyżej wymienionych ustawieniach dosłownie co kilka metrów pojawiał mi bardzo słaby sygnał o id 115-116, dosłownie pojawiały się jeden, dwa piksele na wykresie. Namierzanie pokazywało ok 40cm. Oczywiście na początku postanowiłem to kopać. Po zrobieniu dołka ok 20 cm id nadal wynosiło 115-116, a pionowych pikseli przybywało. .Dołek był obrysu sondy więc przy namierzaniu wkładałem ja w dołek. Pinpoiner garretta milczał. Kopałem glebiej. Po zrobieniu dziury ok 50cm namierzanie nadal pokazywało 10cm a pinpoiner milczał. Dodam tylko że namierzanie pokazywało stałe 10cm od momentu gdy dołek miał około 30 cm. Po 50cm odpuściłem sobie bo pinpoiner nadal milczał (był 100% sprawny). 3 razy kopnąłem takie dziury przy bardzo zbliżonych okolicznościach w promieniu 100m. przy bardzo podobnym wysokim ID. Mogę jedynie dodać że pole było oddalone od rzeki około 500m. Ziemia była sucha na wierzchu i dość kleista i miękka pod powierzchnią. Z rzeki przy innych okazjach z owej rzeki wyciągałem magnesem neodymowym dość sporo piasku i malutkich kamieni o właściwościach magnetycznych. Pomożecie mi zrozumieć o co chodzi? Dzięki i pozdrawiam
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
08-05-2018, 17: 18 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-05-2018 17: 19 przez Regis.)
RE: ID 115-116