Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak kupić Prosto z Chin
03-12-2014, 18: 00
Post: #1
Jak kupić Prosto z Chin
Dokładnie opisane jak założyć konto i jak kupować na AliExpress może komuś się przyda

Tutaj link >>>> http://www.pcformat.pl/Prosto-z-Chin,a,3652,strona,1
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
03-12-2014, 18: 27
Post: #2
RE: Jak kupić Prosto z Chin
ja juz mam konto ale jakos narazie nic nie kupiłem hhe , a mam chec cos wyszarpac..
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
03-12-2014, 18: 48
Post: #3
RE: Jak kupić Prosto z Chin
szkoda że nie można płacić przez paypal.
, Z tego co piszą to jest dość dobre zabezpieczenie zakupów i dopóki nie da się znać że przesyłka nie dotarła to kasa nie jest wysyłana .
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
03-12-2014, 21: 24 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-12-2014 21: 24 przez @liens.)
Post: #4
RE: Jak kupić Prosto z Chin
jak nie mozna??? koles płaci kartą z Banku Społdzielczego, włsnie zamowił 3 Pinpoitery moze na swieta beda juz
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
03-12-2014, 21: 49
Post: #5
RE: Jak kupić Prosto z Chin
Mi chodzi o możliwość płacenia paypal to jest możliwość płacenia w wielu sklepach w kraju i zagranicą bez problemu to jest strona gdzie można założyć sobie konto https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/pay-online
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
03-12-2014, 23: 57
Post: #6
RE: Jak kupić Prosto z Chin
płatność kartą a płatność paypalem to dwa różne rodzaje płatność ( nota bene do konta paypal podpina sie wcześniej kartę płatniczą, a paypal ja weryfikuje lub zasila sie konto w paypalu przedpłatą). przewaga płacenia paypalem to miedzy innymi ubezpieczenie zakupów do pewnej kwoty, paypal weryfikuje sprzedawców, łatwiejszy proces reklamacji płatności, i bezpieczeństwo danych z karty (nr karty, data ważności i nr cvv) itd. ja osobiście staram się płacić paypalem, czy to w chinach czy za wielka wodą.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
04-12-2014, 15: 46
Post: #7
RE: Jak kupić Prosto z Chin
ok spoko , nakarcie ustala sie limit dzienny do transakcji internetowych i pownno tez byc bezpiecznie
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
06-04-2016, 11: 02
Post: #8
RE: Jak kupić Prosto z Chin
teraz można już płacić jak na allegro. Przelewy24 z groszową prowizją. po zakupie przenosi na stronę banku. logujesz sie płacisz i już.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Forum użytkowników marki RUTUS i nie tylko ;) | Wróć do góry | Wróć do forów | Mobile Version | RSS