Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
rutus proxima czy argo na początek
03-03-2015, 15: 43
rutus proxima czy argo na początek
jestem początkującym poszukiwaczem i chciałbym kupić sobie jakiś wykrywacz interesuje mnie militarka i drobnica też tyle czasu szukam i nie wiem czy kupić proxime czy dozbierać i kupić argo z 29cm dd czy jakiś inny max 2000 zł
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
03-03-2015, 15: 53 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-03-2015 15: 53 przez Tomasz.)
RE: rutus proxima czy argo na początek
Proxima będzie dobra na początek a w razie czego bez problemu ją sprzedasz bez dużych strat. Możesz też poszukać starszych modeli Proximy ver 1 i 2 są tańsze ale też dobre.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
03-03-2015, 16: 11
Argo można tak ustawić ,że będzie prosty w obyciu jak Proxima a z czasem wraz z poznawaniem Argo można zmieniać ustawienia na bardziej zaawansowane.
Moim zdaniem najważniejszymi różnicami między Argo a Proximą jest to ,że Argo jest znacznie głębszy i posiada bardzo przydatne trzy filtry gruntowe.Jeśli kupować Argo to najlepiej ostatnią jego wersję v3 z sondą DD29cm.

Człowiek jest tyle wart co pomoże drugiemu
03-03-2015, 16: 15 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-03-2015 16: 22 przez kyju2001.)
właśnie nie wiem co zrobić bo na proxime jusz mam a na argo by mi jeszcze brat dorzucił i bym zamuwił tylko ten dylemat mam jusz od paru dni

http://kolba.pl/wykrywacz-metali-rutus-a...11158.html dd v3 to o tego chodzi?
03-03-2015, 16: 49
To weź używke na gwarancji i wyjdzie taniej jak nowa proxa.
03-03-2015, 17: 00
Antonio kupował przed kilkoma dniami swojego Argo i jest to jego pierwszy detektor,więc może już coś powiedzieć czy Argo jest trudny.

Człowiek jest tyle wart co pomoże drugiemu
03-03-2015, 17: 08
Nie ma tragedii tylko trzeba wiedzieć do kogo numer wziąć i męczyć go intensywnie :-D