Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
rutus proxima czy argo na początek
25-06-2015, 19: 48
Post: #11
RE: rutus proxima czy argo na początek
chyba nie ma różnicy (znaczącej) w wadze bo to bliźniacze konstrukcje różniące się chyba tylko elektroniką
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
25-06-2015, 19: 57
Post: #12
RE: rutus proxima czy argo na początek
Dziękuje za odpowiedz Uśmiech
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
28-07-2015, 19: 03
Post: #13
RE: rutus proxima czy argo na początek
Cześć. Mam kasę na proxę 5.0 . Czy mogę później do niej dokupić cewkę DD ? Czy będzie pasowała i czy osiągi wykrywki się ewentualnie poprawią? Dzięki za odp.Oczko
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
28-07-2015, 19: 08 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-07-2015 19: 22 przez _cheetah_.)
Post: #14
RE: rutus proxima czy argo na początek
(28-07-2015 19: 03)kd77 napisał(a):  Czy mogę później do niej dokupić cewkę DD ? Czy będzie pasowała...

Tak. Ale może od razu kup ją z DD29, spróbuj ponegocjować u Rutusa - a nuż się uda i wyjdziesz na plus... Oczko

(28-07-2015 19: 03)kd77 napisał(a):  ... i czy osiągi wykrywki się ewentualnie poprawią? Dzięki za odp.Oczko

Ja, i wielu innych - dla drobnicy kolorowej mówimy zdecydowane TAK. Ale są i inne zdania - poczytaj to: http://rutusowiec.com.pl/showthread.php?tid=1115
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
28-07-2015, 20: 12
Post: #15
RE: rutus proxima czy argo na początek
Może zamiast nowej proxy utrafisz używane argo z dużą dd
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
28-07-2015, 22: 50
Post: #16
RE: rutus proxima czy argo na początek
Mądrze Tomasz prawi... Naści mu piwa lać Oczko

Człowiek jest tyle wart co pomoże drugiemu
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
29-07-2015, 21: 13
Post: #17
RE: rutus proxima czy argo na początek
Za 1400zł jest Argo półroczne na forum PS, osobiście w cale bym się nie zastanawiał.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
17-10-2015, 00: 22
Post: #18
RE: rutus proxima czy argo na początek
Kupiłem Argo - jestem zadowolony choć nadal rozpracowuję ten sprzęt, czyli osłuchuję się Uśmiech. Może Admin usunie lub przeniesie ten post w inne miejsce ale chciałbym napisać kilka słów związanych z moim wyborem wykrywacza.
Na początku :to: miało być coś nie drogiego więc mierzyłem w kanarka 150, next w 250 . Kumpel - mój goooru który lata z wykrywką dobre 20 lat mówił...Krzysiek , zaraz będziesz chciał coś lepszego ....Uśmiech , więc mówię sobie ok , optima ( bo jego koleś lata z optimą i wymiata choć reszta ma minelaby i inne gady Uśmiech . Za kilka dni mam kasę na optimę, a koleś znowu ..... kup lepszy bo za chwilę będziesz chciał lepszy i tak do usrania hehe. W końcu kupiłem Argo bo lepszego Polskiego sprzętu w tej cenie nie widziałem na moje laickie oko. Jest to mój pierwszy wykrywacz i mimo lekkich obaw pana przedstawiciela marki Rutus, że mogę mieć chwilowe problemy z ustawieniem i opanowaniem sprzętu a tak na prawdę z wyciągnięciem z niego maxa , bez zadnych obaw kupiłem ( jak to moja żona mówi Brutusa) . NIe mam żadnego porównania poza Garretem AtPro z którym chodzi mój kolega więc z moich skromnych obserwacji wynika, że Pro jest równie dobry lecz każdy z wykrywaczy ma swoje plusy i minusy. Ale jak to nasz były Prezydent mówił.....cyt. plusy są dodatnie i ujemne.... Ja osobiście jestem bardzo zadowolony ze swojego sprzętu. Mam fajne wyniki. Nie kopię militarki bo jest jej u mnie poprostu za dużo. nie wycinam żelaza, chodzę na ustawjeniach Regisa z drobnymi poprawkami na grunt i oczywiście regulacją czułości i dyskryminacji. Za ok 5 godzinek ruszam w pole i wiem, że z "B-Rutusem" nie ma lipy . - przykład z pola --- łepek od nitu (aluminiowy nit) ok 2 sztychy szpadla - myślałem , że do Chińczyków się dokopię Uśmiech . Na drobnicę rewelka.
Dzięki za cierpliwość czytania tych moich wypocin. Admina proszę, żeby mój post umieścił w odpowiednim temacie, choć moim skromnym zdaniem mógłby być zamieszczony właśnie tutaj. Pozdrawiam.Krzysiek.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
17-10-2015, 06: 59
Post: #19
RE: rutus proxima czy argo na początek
Jest ok. Powodzenia w polu Oczko
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
26-04-2016, 07: 52
Post: #20
RE: rutus proxima czy argo na początek
czesc! zupelny swiezak na forum. poszukiwaniami zarazil mnie kumpel, obecnie latam z pozyzanym od niego kanarkiem. teraz planuje zakup swojego detektora i wybor padl na rutusa (kanarek w porownaniu z jego at pro odpada w przedbiegach). zastanawiam sie nad proxima lub argo, lecz nie wiem czy argo nie bedzie zbyt skomplikowany :/ ewentualnie czy jest sens wrzucania cewki DD do proxy? bede szukal glownie drobincy ze okazyjnymy wyjsciami na militarke (stosunek 5-4:1). moze ktos ma tez inne propozycje?, z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam!
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości

Kontakt | Forum użytkowników marki RUTUS i nie tylko ;) | Wróć do góry | Wróć do forów | Mobile Version | RSS